2010-04-19 ? 12:29:19

Besviken på slutet och nya datorn.

Fredagen blev som planerat, jag åt ute med Mamma & Pappa, det blev inte vapiano utan en restaurang ganska nära deras hotell då de var trötta efter bussresan. På resan hem fick jag vänta i ca 40 min på en buss bland massa fulla småbarn, inte roligt alls :/ Men jag kom hem helskinnad och mätt :)

Lördagen började med att pappa ringde och berättade att mamma blivit sjuk så hon inte kunde lämna hotellrummet :/ Jag åkte och handlade och drog sedan in mot stan för att luncha med pappa, inhandla en ny dator ( eftersom min gamla valt att crasha totalt ) och agera stand-in för mamma.  Vi hade en trevlig eftermiddag med konsert och kvalitetstid. (Jag kan garantera att jag var yngsta människan på hela Cirkus då alla andra rådiggade Björn Skifs och inte en människa var yngre än 40.)
På kvällen åkte jag ut till Hannah i Sköndal där det blev vin-drick och sedan utgång. Vi började på söder, fortsatte till Stureplan och slutade som vanligt på McD.

Söndagens uppvaknande blev turbulent då jag badade i svett för att sedan börja kaskadspy. Fick ringa H & M och be dem komma och hämta mig genast. Eftersom det var spysjuka jag hade så vågade de inte komma och hämta mig så de ringde efter taxi och betalade den så jag kunde komma hem. ( Tack, ni är världsbäst !)
Sen har jag legat här, sovit och kollat på film. Slutade dock spy på söndagförmiddagen men har varit helt utslagen tills idag. Sov i över 10 timmar inatt och vaknade utvilad och mycket piggare !
Har karantän tills imorgon eftermiddag vilket betyder att jag får klara mig utan godnattkramar & pussar tills imorgon.

Nu ska jag fortsätta kolla på Gudfadern som jag började på igårkväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: