2010-04-21 ? 14:30:01

dont stop believin´

Blev en tidig morgon då jag väcktes vid halv 7 av en gosig I som kröp ner brevid mig i sängen. Innan hon hoppade frågade hon försiktigt :
Är du naken ?
Jag : Nej, varför skulle jag vara det ?
I : Tror du sophie och sky sover nakna ? Som en mamma & en pappa ?
Jag : Nej, det tror jag inte, de gifte ju aldrig sig.
I : Fast jag tror att de sover nakna iallafall. Sånt gör vuxna.

( För er som inte förstår så älskar I & J älskar mamma mia )

Morgonen gick fort och lillasyster J tog sovmorgon till strax efter 7 och då blev det frukost. Sen rullade allt på och vi hade en fridfull promenad till dagis utan konflikter om hurvida J:s ben kommer gå av om hon går 5 meter eller inte.
Jag är en hård barnflicka, jag anser att barnen iallafall kan gå halva vägen till dagis, det är bra med motion ! Inget gråt eller gnäll biter på mig ( inte som jag visar iallafall ) och nu har tillochmed J börjat acceptera promenaden. I nappade på promenadförslaget redan från början då jag talade om för henne att de barnen som går till och från dagis får starka ben och att ju större tjej man är, desto längre orkar man gå.
Haha, man får inte vara dum inte :P

Nu ska jag ta på mig jackan och mina fina gummistövlar, försöka pumpa hjulet i vagnen och bege mig mot dagis för att tillbringa resten av dagen tillsammans med tjejerna :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: