2010-04-07 ? 22:48:03

en sen kväll på söder :)

Efter att ha haft tjejerna i några timmar som innefattade hämtning på dagis, mellanmål och utevistelse så drog jag till slussen för att träffa Hannah & Hanna.
Där stod jag i en kvart och insöp den härliga stämningen, mixen av människor och vårvädret och tänkte : bättre än så här går nog inte få det ! Är lika kär i söder som jag är i djursholm :)

När H & H kommit blev det en virrig tur på söder med ett febrilt letande efter ett middagshak som slutade med att vi använde en app på iphonen som kunde tipsa oss om en bra budgetrestaurang. När vi kom fram till den så beslutade vi oss för att ta pizzastället bredvid, där stillade vi vår hunger och snackade tjejsnack. Efter några timmar på söder så begav sig Hannah hemåt sköndal och jag och hanna mot danderyd. Här sitter jag nu, trött som ett djur och med vetskapen om att jag har tjejerna hela dagen imorgon.
God natt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: