2010-04-20 ? 15:27:12

Fika i kungsan och barnflickesnack

Har inte kunnat uppdatera bloggen tidigare då jag varit i kungsträdgården och fikat med Julia ( familjens förra barnflicka ) och Hannah. En supertrevlig fika i solen med två supertrevliga tjejer, kan det bli bättre ?
Var lite som att gå på en blinddate när jag och hannah mötte upp Julia på plattan, men vi klickade alla tre, direkt :)
Nu ska jag laga middag till mig själv och dammsuga innan tjejerna kommer hem och det är dags för mig att ha dem resten av kvällen :)

Förresten så testade jag min webcam på nya datorn idag och båda bilderna visar verkligen min snea näsa. Så alla ni som säger att min näsa inte alls är sne efter jag bröt den : Här kommer bevisen !



Kommentarer
lillasyster

din näsa är superfin! jag saknar dig! kommer du upp hit på valborg? pussen <3

2010-04-26 @ 13:32:56
URL: http://exhausted.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: