2010-04-22 ? 20:11:07

i was a dancer before i could walk

haft en fullspäckad dag som vanlig, denna helt vanliga, regniga torsdag. Började dagen med att diska och duscha innan hannah kom på besök och stannade på lunch. Vi körde en vegetarisk pastarätt ála Kajsa Varg :P
Vid 15 åkte jag och hämtade barnen och överraskade dem med att gå på café efter dagis :) Två lyckliga tjejer fick varsin kaka och chokladmjölk på Djursholms ekologiska café, New Haven.
När vi kom hem så dansade vi, sjöng och klädde ut oss till prinsessor tills H kom hem och tog över barnen. Då hoppade jag i träningskläderna och gav mig ut och sprang med Molly i regnet/snön.
När jag kom hem så fick jag ett ryck och satte igång med att städa hela nerevåningen skinande ren. Jag skurade väggar, toaletten, tjejernas rum, min avdelning, trappan, alla lister, hallen och körde ett varv med dammsugaren. Samtidigt som jag städade så rengjorde jag jacuzzin så att jag kan bada ikväll :)

Nu när allt är skinande så ska jag äta kvällsmat, bada och lägga mig tidigt. Imorgon ska jag upp vid halv 9 för att städa familjens avdelning, vilket tar några timmar :p
Kommentarer
C E C I L I A ♥

Tjaa :)

Allt bra här eller? :D

kram! ♥



Fin blogg förresten! ;)

2010-04-26 @ 22:01:26
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Gabriella

Hejsan :D, vad görs :)?

2010-04-27 @ 10:40:28
URL: http://controella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: