2010-04-28 ? 21:21:39

Lexington, ja tack !

Började dagen segt med en frukosttallrik som aldrig blev riktigt uppäten ( Var inte riktigt vaken när jag skivade i bananen så i efterhand så såg jag att den var helt brun ) och fortsatte sedan med en stund i solen. När hannah ringde och sa att hon skulle sluta om en halvtimme så gick jag in och gjorde mig iordning. I väntan på hennes nästa samtal om att hon slutat så passade jag på att byta lakan och slänga de använda i tvättmaskinen. Inventerade lite i garderoben med lakan, vad skulle jag välja, lexington, lexington eller lexington ? Blev det rutiga lexington av egyptiskt bomull som jag längtat efter att testa. ( Jag hade inte med mig lakan själv när jag kom hit, allt fanns redan här, de har en speciell garderob för barnflickans lakan & handdukar )
När hannah väl ringde så bestämde vi träff på plattan och jag begav mig inåt stan och mötte upp henne en halvtimme senare. Det blev lunch på Wayne´s med tjejsnack och utvärdering av hennes audition i Örebro igår.

Efter en välsmakande toast och latte så gick vi till Åhlens city och shoppade hårspray och nagelsax för att sedan bege oss till Vero Moda för att hitta en kjol till min kära syster. En timme senare så kom vi därifrån med en kjol och jag var 330 kronor fattigare, ska tilläggas att jag var och shoppade shorts åt samma syster häromdagen. Kan alltså numera klassa mig som världens bästa syster :)

Vid 4 började jag jobba och tjejerna var på superhumör, vi lekte, sjöng och dansade tills det blev dax för kvällsmat som idag bestod av Pyttipanna, ägg och sallad :) Lilla J valde igår och idag var det I:s tur att välja mat.
Vid halv 8 var det två trötta tjejer som bad om att få gå och lägga sig och jag var inte sen att hålla med. Klart de ska få sova, de små liven ! J sov kanske en halvtimme innan hon vaknade och gallskrek för att hon slagit i pannan i väggen och ville ha lite mystid med mig i soffan.

Nu sitter jag här, ska bege mig mot sängen strax, börjar halv 8 imorgon och jobbar till halv 8 på kvällen. Lång dag med andra ord !



Är sugen på att ta lite mer fina bilder snart, någon med fotointresse som har lust att ta lite bilder ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: