2010-04-11 ? 17:14:01

Shopping utanför tullarna

På grund av dålig uppkoppling de senaste dagarna har jag inte haft möjlighet att blogga. Men nu kommer en resumé av tiden som gått och min mysiga helg :)
Fredagen började med städ, (närmare bestämt storstäd eftersom en viss madam har bestämt sig för att fälla på heltid nu), efter städet så duschade jag, packade och gjorde mig iordning för att spendera natten hos Carro i Uppsala.
Hamnade i röda spärren hela vägen, missade bussen och fick vänta på nästa (10 min), missade tunnelbanan och fick vänta på nästa (7min) och missade pendeln och fick vänta en kvart. Dock så var jag i tid till upptåget och var i tid på Uppsala station där Carro mötte mig :) Vi gick hem till henne och spenderade kvällen med att äta tacos med hennes pappa + sambo och att dricka vin.
Efter några glas så slog vi oss ner i soffan för att kolla på Ebba The Movie, och det gjorde vi med, hela 2 ggr innan jag somnade som en stock :)


Carro är mer än laddad :)


Ebba The Movie & rödvin :)

Vaknade på lördagen av att Carros syster Anna ringde och ville fika. Vi åt frukost, fixade oss och snackade lite. Väl inne i stan skulle Carro till jobbet och jag och Anna satte oss på ett cafe och snackade i en timme. Vi skildes åt för att hon skulle jobba och jag skulle åka hem, hann dock bara en bit mot stationen innan Anna ringde och berättade att hon inte behövde jobba.
Glada i hågen så tog vi en shoppingtur på stan ( jag köpte 2 par skor, bild kommer upp senare ) och långlunch med tjejsnack. Var hemma på Djursholm vid ca klockan 6 och hann knappt innanför dörren innan M frågade mig om jag kunde ta tjejerna för att han skulle iväg. Det kunde jag så det blev en lugn kväll framför tv:n och tidig sänggång !

Idag har jag sprungit en runda, städat, tvättat, handlat mat, och ska snart stryka. Ikväll blir det finmat, vin och bingolotto :)
Kommentarer
carro

fan vad jag är snygg! tack för finaste kvällen på länge darling <3

2010-04-11 @ 18:52:01
URL: http://ashtrayheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: