2010-04-19 ? 21:58:56

slave 4 you

har hittat det enda sanna guldet som hjälper mot allt (inklusive måndagsångest, spysjuka och bakfylla). Broccoli ! Kokt, wokad, stekt, kall, varm, allt funkar :)

Idag har den hjälpt mig igenom min enorma måndagsångest som inte har ett dugg att göra med att helgen är över utan det är skjortstrykandet som ger mig ångest, mardrömmar och hallucinationer. Hela dagen har jag gått runt och sett strykjärn runt hörnen, hört hur det ropat på mig, och när jag till sist tog tjuren vid hornen och satte igång med första skjortan så tyckte jag mig hör hur det hånskrattade åt mig.
Sjöng högt för mig själv : Im a slaaaave for you.
Kommentarer
Mag

Broccoli :O ahah det visste jag inte. Tack!!

2010-04-26 @ 21:48:58
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: