2010-04-14 ? 12:52:31

Smell you later

vaknade först vid 07.10 av att Molly stökade runt, klappade lite förstrött på sängen och lät henne hoppa upp och lägga sig. ( Jag har dålig karaktär, jag vet ! ) Nästa gång vaknade jag vid 10 och badade i vad jag trodde var svett, men nej, det visade sig att Molly tyckte det var dags för mig att stiga upp så hon hade bestämt börjat tvätta mig.
Mysigt tänkte jag och hasade mig ur sängen med enda tanken : undra vem faan av oss det är som luktar soptipp och behöver tvättas.
Gjorde min frukost bestående av kaffe, yougurt och musli och gick ut och satte mig i solen med en bra bok. Där har jag suttit tills nu då det är dags att springa en runda, sedan äta lunch och hämta tjejerna. Tydligen är det besök hos Mormor K och Morfar C som står på eftermiddagsschemat.

Nu ? Djursholm runt, svetten ska rinna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: