2010-04-13 ? 22:41:49

Sommaren i city och ett litet helvete.

Tog 2 bilder när jag och Hannah var i kungsan och fikade igår :)



Vi satt och solade med Cafe Opera som utsikt :)



Underbara, vackra Stockholm :) (Kan någon berätta vad stayn förställer för kung ?)

Idag tillbringade jag 2 timmar ute i solen, i bikiniöverdel och kofta. Så jäkla härligt att sommaren är på väg ! Vid halv 2 gav jag mig ut och sprang för att sedan käka en lätt lunch i solen. Hade megaångest när jag tog med mig tallriken in för att göra något så tråkigt som att dammsuga, men är man anställd så är man.
Tjejerna kom hem vid halv 5 och vi somnade nästan direkt i soffan allihopa, I somnade ihopkrupen i ett hörn, J somnade på min rumpa och jag somnade med fjärrkontrollen i pannan. (?!)
Jag lät tjejerna sova en stund med vetskapen om att jag bara skulle ha dem till halv 7 så det var inte jag som behövde lägga 2 pigga tjejer. Meeeeen, tji fick jag när M ringde vid 6 och bad mig ha tjejerna till 8 så det var bara bita i det sura äpplet och väcka prinsessorna och sätta igång och laga middag.
Vid strax innan 8 kom M hem för att berätta att han skulle åka iväg en stund till och bad mig lägga tjejerna. Där började helvetet, när M tog över vid ca 20.45 var jag så trött på att vara barnflicka att jag kastade mig på cykeln och åkte ner till Coop och köpte en balja glass.
Det är vad jag gjort sedan dess, baljat i mig glass, och tyckt synd om mig själv. Ser fram emot att vakna imorgon och gå ut i solen för att sedan ta en springtur för att riktigt plåga mig själv, springa tills det gör ont i halsen och slippa tänka på att man förmodligen är världens sämsta barnflicka emellanåt.

Over and out !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: