2010-04-07 ? 10:47:23

tillbaks i 08land :)

Efter att ha stigit av bussen, ätit middag med hannah och satt mig på tunnelbanan så ringde H och frågade om inte jag ville ha skjuts från Mörby, klart jag ville det !
I bilen väntade två superglada tjejer som hade längtat efter Jossan en hel vecka :)

När jag kom hem så slog jag mig ner i soffan i 2 sekunder innan tvättstugan kallade på mig, full av tvätt, samtidigt som 2 superenergiska tjejer frågade om de inte fick vara med mig.  Jag slog ihop mina två sysslor och helt plötsligt var vi 3 som hjälptes åt att tvätta.
Tjejerna och jag tvättade och myste tills det var dags för dem att gå och lägga sig. Det var högljuda protester från deras sida med böner om att få stanna uppe längre, men barnflickan vann och tjejerna var i säng vid 8 :)

Idag ska jag tvätta och hämta tjejerna från dagis och sen ska vi mysa heeela kvällen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: