2010-04-08 ? 10:02:11

värker muskler av stål ?

Försov mig idag, vaknade en kvart innan det var dags att ha tjejerna. Fick så bråttom att jag gick med tjejerna till dagis i pyjamaströja som det stod swedish bikemeet på, leggings, gummistövlar och solbrillor. Kan ju berätta att jag fick en del konstiga blickar av de andra mammorna på dagis. hahah !
I var så ledsen när jag gick från dagis idag att det gjorde ont i hjärtat, hade helst velat ta med tjejerna hem igen. Men som vanligt så gick det över ganska snabbt så jag kunde ta molly och vagnen och bege mig hemåt igen för att göra mig iordning för att åka mot bussen. Ska nämligen träffa Hanna som är på besök, vi ska göra stan :)
Senare eller ikväll kommer en video från igår när vi var ute och lekte i det fina vädret !
Kommentarer
tatiana

Barnflicka.. vad innebär det? :)

2010-04-22 @ 23:33:04
URL: http://roojas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: