2010-08-30 ? 13:48:28

Härlig måndag :)

Idag blev jag väckt av Anna från Nanny nu som berättade för mig att jag ska på arbetsintervju ikväll för ett barnflickejobb här på Djursholm. Blev överlycklig och studsade upp ur sängen och satte på datorn ! Medans jag väntade på mejlet med kontaktuppgifterna inför ikväll så gjorde jag mig en smoothie, ringde mamma och satte på kaffe.
När frukosten var uppäten, samtalet med mamma avslutat och kaffet färdigt så ringde jag upp mamman i familjen som jag ska träffa ikväll, presenterade mig och fick en vägbeskrivning. Hon verkade supertrevlig och det ska bli kul att träffa den lilla 1åriga tjejen som de behöver hjälp med.
Sedan hände något, jag fick ett ryck, strök 7 skjortor, hängde in dem i färgordning och märkesordning i garderoben, städade H & M:s sovrum då det såg ut som ett katastrofområde, städade köket, tömde diskmaskinen och fixade med disken efter gårdagens middag, vek kläder, stoppade in kläder i garderoben och satte igång en ny maskin tvätt.
När H kom hem blev hon superglad eftersom jag gjort allt detta utan att behöva det, hon får nog snart utse mig till årets bästa barnflicka om jag fortsätter i denna takten :P

Nu fick jag veta att jag ska på intervju för ännu ett jobb på onsdag, hääääääääääärliga tider :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: