2010-02-18 ? 22:40:00

Anthem

Då var torsdagen förbrukad, men detta är inte vilken dag som helst, detta är den dag då lille "ville" kom till världen ! Har redan gråtit några gånger i rent lyckorus, men frågan är, hur ska jag nu kunna flytta ? Kanske ska sno med mig lilla knytet upp till Stockholm ett tag, eller ska låta honom komma & hälsa på med sin familj ? Hmm, tror jag väljer alternativ 2. Blir nog lugnast så ;P

Idag har jag som vanligt varit på dagis, när jag kom var det 6 förväntansfulla barn som skulle få ha "film-time" med allt som hör därtill. Det blev katten Gustav, popcorn och geléhjärtan :) Sen fortsatte dagen lugnt med utelek och äppelkräm till mellanmål. Börjar inse nu hur mycket jag kommer sakna alla barnen, nästa vecka är min sista vecka med dom :(
Ärligt talat så ångrar jag inte alls mitt val att flytta, jag tycker det ska bli en upplevelse och jag tror jag kommer växa mycket som person ! Visst : det blir jobbigt att inte ha det som nu, med kompisarna nära, bo hemma och jobba på dagis. Men vet ni vad ? Jag ser detta som min utmaning & jag tror det kommer bli superbra i slutändan. Mina vänner & min familj kan jag ju träffa när jag kommer hem ( eller så kommer de till mig) och dagis kan jag ju hälsa på när jag är hemma !

Nu ska jag sova för imorgon blir det läkaren vid 8.30, sen dagis, sen hem & packa väska, sen till emma för att dricka lite vin och umgås för sista gången på länge.
Lägger in en härlig sommarbild för att försöka få tillbaks känslan av HC09.
God Natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: