2010-06-21 ? 19:51:06

kalas och mys med emma.

Hämtade tjejerna strax innan 3, vi tog en rask promenad hem (tjejerna fick sitta i vagnen hela vägen för att maximera min träning) och sedan satte jag dem på I:s rum för att leka med förmaningen om att de inte under några omständigheter fick komma upp till köket.
Under tiden de lekte så gjorde jag en delikat marängtårta med grädde och trädgårdsbär och blandade jordgubbssaft :) Kan berätta att tjejerna var helt överlyckliga när de såg vad vi skulle ha till "mellis" då de aldrig annars får äta så mycket socker eller dricka saft mer än på helgerna. De undrade nyfiket varför vi skulle äta så onyttigt på en måndag, mitt svar blev givetvis att vi skulle fira att I fyller år. (Hon fyller 30 juli, men jag kommer inte träffa dem förrens i augusti så vi tog ut födelsedagsfirandet i förskott)
Efter fika och paketöppning så la vi oss i soffan och myste, pratade och skrattade. I var så nöjd för sin present, ett halsband med fjärillar, "diamanter", pärlor och annat tingeltangel ! Fick bland annat veta att jag var bäst, lagade godast korvstroganoff i sverige och att jag hade det finaste håret i världen :P
Nu är jag hos emma och äter Ben & Jerrys och ska titta tv, blir dock tidig hemgång då jag & molly ska åka tåg tidigt imorgon :)
Kommentarer
Jennie ♥

sv: låter trevligt :) jag kolla lotta på liseberg :) sen ska vi nog nana! imon blir de stan!



kramkram

2010-06-21 @ 20:27:59
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: