2010-06-30 ? 22:48:11

lista snodd av kenza :)

Senaste

Låt du hörde: Shawty get loose - Lil mama feat Chris brown, fast en skön remix.

Film du såg: Cuppen

Mat du åt: pyttipanna & ägg :)

Kram: fick massor av barnen på dagis :)

Puss: Molly pussas ofta !

Känslan: trötthet

Resa: Stockholm- Småland ?

Glädje: Dagis & Emma-tid !

Dröm: Drömde att jag blev ihop med min förra rektor ?

Person du träffade: Mamma & Pappa

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Anna

Gången du åt 7-eleven korv: Jävligt längesen !

Gången du var utomhus: Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett tag sedan, måste varit på min kusins student

Saken du köpte: Godis

Allmänt

Ska bli skoj: Jobba imorgon och kanske utflykt med mami

Ska inte bli skoj att: Gå upp tidigt imorgon och gå ut med molly, fast jag har sovmorgon.

Sparar till: En resa !

Pålägg som gäller: Kokt medwurst

Önskar att jag var bättre på: att passa tider & sluta stressa

Dagens dryck: Kaffe

Vad saknar du: Min bästa vän som sitter på ett moln.

Tre band/artister: Ulf lundell, Thåström och Maria mena

Vad har du gjort idag: Jobbat, gått ut med molly, gått på stan, umgåts med emma & hämtat mami

Brukar du svära mycket: Oja ! Dålig vana !

Hur tidigt stiger du upp: Oftast runt 9 när jag inte jobbar.

På helgerna: Allt mellan 10 & 13

Vad ska du göra ikväll: Läsa bok & sova !

Hur många timmar sover du per natt: 8-9

Vem är snyggast i världen: Insidan är viktigast !

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hade en terrible sommar förra året, enda höjdpunkten var väl HC

Favoritplagg i garderoben just nu: mina acne jeans

Längd: 156 ?

Vikt: Sist jag vägde mig så var det 42,5. Är helt säker på att jag gått upp sen dess dock

Byter gärna garderob med: Många

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Säg det inte till någon, kommer inte ihåg författaren

Mitt rum kan beskrivas som: I stockholm : ljust och mysigt. I småland : freaking kaos

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, sliten och seg

Jag tränar: Väldigt sällan då mitt blodtryck inte pallar att jag motionerar längre

Jag ville bli när jag var liten: Lastbilschafför eller prinsessa ?

Kommentarer
jeanette

fin blogg :D

2010-07-02 @ 01:58:42
URL: http://jeanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: