2010-06-09 ? 23:19:03

Skratt, försenad och trevligheter !

Har haft en supertrevlig dag i alla avseenden :) Dagen började med fika på Villa Pauli med Emma där även Hannah kom förbi efter någon timme. Vi hade en trevlig fikastund på bryggan med massa snack och skratt :)
Vid 13 bestämde vi oss för att dra oss hemåt mig för en lätt lunch, hannah stod för lunchen och jag röjde undan inför visningen. När klockan blivit kvart i 3 och vännerna gått kom jag på att jag skulle hämta tjejerna på dagis och även hinna lämna Molly hos morfar C & mormor C innan.. STRESS !
Sladdade in på dagis med en fullproppad vagn vid 15.10 och hämtade tjejerna med andan i halsen och svetten rinnande längs med ryggen. Vi begav oss mot bussen som skulle ta oss till mörbybadet och en stunds läsande för mig del. ( Jag valde att inte bada med tjejerna då jag tycker vattnet är för kallt + att jag hade en bra bok som behövde läsas ;P ) Tjejerna gick bananas i vattnet i nästan 2 timmar med endast ett litet avbrott för mellis medans jag läste bok och försökte hålla koll samtidigt.
Vid 6 blev vi upphämtade av H och åkte till djursholms centrum för att käka middag på Grekiska kolgrillen. Där slöt även M upp och jag blev bjuden på en härlig grekisk middag och trevligt sällskap :)
När jag kom hem ställde jag mig vid strykbrädan och packade lite inför min smålandstripp, senare kom Emma förbi för lite snack och vindruvor :)
Nu ska jag och molly lägga oss i sängen, imorgon blir det resa till småland !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: