2010-06-20 ? 21:46:37

söndag kväll.

Effektiv dag, jag har tvättat ca 10 maskiner tvätt, hängt och vikt tvätt, städat, strukit, packat, diskat och lagat god LCHF-mat till mig & Emma :) Känner mig lite som en hemmafru, men vad gör man inte för att vara en bra barnflicka ;)
Nu äntligen blev det utrymme för att tvätta mina smutsiga lakan som jag bytte i morse, vilket betyder att jag får ägna hela morgondagen åt att tvätta min egen tvätt :p Men ska också hinna med att klämma ett besök hos min nagelsalong och senare på eftermiddagen ska jag hämta tjejerna. Imorgon kväll börjar min semester och på tisdag morgon beger jag & molly oss mot småland :)
Kommentarer
patricia

skriv ett inlägg så är du med sen! :)

2010-06-20 @ 21:55:36
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: