2010-06-07 ? 19:54:21

strömsholm, shopping och poolefterfest.

Fredagen bjöd på underbart solsken och en resa till Strömsholm där det var stora tävlingar. Vid 8.40 packade jag, H, I &  J in oss i bilen och åkte mot Västerås. Efter en resa på 1,5 h så var vi framme och möttes av det här :



Strömsholms underbara slott ! Har aldrig varit här innan, men älskade det från första stund.
Dagen fortskred, det intogs hemmagjord glass, korv och massa skratt. Tjejerna var mest glad för lekavdelningen med hoppborg och gratis karusell :) Jag & H var gladast för detta :




Otroligt kul att kolla på hoppningen, tillochmed tjejerna satt stilla :) Vi missade dock dressyren och fälttävlan, men man kan ju inte klämma in så mycket annat när man har barnen med sig, de har liksom inte ork att sitta stilla ;)


Här har vi Maria Gretzer som hoppar.

När vi kom hem blev det en lugn kväll framför tv:n. Lördagen startade med tidig uppgång, en stund vid poolen med hannah och sedan en tripp mot Barkarby och Stockholm Quality Outlet.
Outleten gjorde oss besvikna, men affärerna runt omkring gjorde att det spenderades lite pengar. Jag köpte en spetstop som man kan ha under kläder som inte passar att ha bh under, en luvtröja från Peak och ett linne från lidex.  Hannah hon slog på stora trumman och hittade en massa fint, det är inte ofta jag ser henne shoppa så jag nöjde mig med att titta på när hon shoppade istället för att göra det själv :P
Vi hade bestämt oss för en lugn kväll i soffan, men väl hemma så korkade vi upp rödvinet och gjorde oss klara för spontanutgång i våra nyinköpta kläder. Det blev massa sjuka kort och en härlig förfest i glädjens tecken.







Vi stack till Metro i skanstull, men begav oss snabbt därifrån för att åka till Stora Essingen och poolparty ! Vi hängde med hannahs chef och hans kompisar i flera timmar i en supermysig utomhusjacuzzi precis vid vattnet :) Vid klockan 5 tog vi en billig taxi hem och stupade i säng, lyckliga och helnöjda !
Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 @ 00:25:39
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Kimman :)

haha de e min syster de xD

Vad fina ni är =)

2010-06-08 @ 14:55:05
Trouble

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-01-20 @ 20:11:36
URL: http://trouble.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: