2010-06-15 ? 20:54:42

tisdag och en vecka kvar i storstaden !

idag har jag haft en hellugn idag :) Började dagen med att boka om lite möten och läkartider, äta frukost och fixa lite. Efter en stund duschade jag & begav mig till centrum för lunch med Emma & Viktoria. Emma hade med sig sitt söta barnflicke-barn William och han tyckte att det var toppen att dela en pommestallrik med mig :)
Efter lunchen begav vi oss hem till Emma där vi snackade, drack kaffe och tog det lugnt innan det var dags för mig att hämta tjejerna. Jag, tjejerna & H skulle nämligen till Täby centrum och shoppa loss ! Shopping blev det, visar det i separat inlägg sen.
Nu sitter jag i soffan och masserar min mage efter att jag tanklöst lät mig bli bjuden på en pasta carbonara till middag.
Kommentarer
Erlendsilje

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-06-05 @ 11:58:54
URL: http://erlendsilje.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: