2010-03-15 ? 17:36:57

älska GRÖNsaker.

Efter en fika i gamla stan med hannah och en lunch bestående av broccoli, avocado och mammas hembakta bröd så känner jag mig manad att skriva om vad som hänt sen i onsdags. (Som jag skrev innan så har jessica varit på besök, därav bloggtorkan.)
I onsdags hämtade jag tjejerna och hade dem till halv 6 och åkte sedan in till stan för att träffa Hannah och Jessica. Vi tog en fika och sedan åkte jag och Jess hem till mig, på kvällen blev det tidig sänggång efter mys i soffan med ett glas vin och frukt :)
Torsdagen började med att Molly spytt/bajsat ner heeeeela vardagsrummet, så det var bara att ta i med hårdhanskarna och sanera hela mitt våningsplan. Efter detta missöde så åt vi frukost och bagav oss sedan in mot stan för shopping :) För min del blev det en vårjacka från h&m, en sjal och heminredning från Lagerhaus.
På kvällen hade vi ost, kex, frukt och saftkväll, det behövdes med en massa tjejsnack och somna i soffan :)
Natten mellan torsdagen och fredagen ska jag nog inte nämna med mer ord än : Katastrof !
Fredagen spenderade vi med promenad, mys med molly, städ, god mat, hårfärgning och tvätt. Vid 3 hämtade vi tjejerna på dagis och hade dem till 6. Den sista timmen fick tjejerna göra det dom älskar: välja kläder vi skulle ha på oss. Det blev fixande och dans till Abba, tjejernas favoriter !
Vid 7 begav vi oss mot söder och på tunnelbanan mötte vi upp supergoa Susanna, väl framme så handlade vi och sen gick vi till Hannah och lagade mat och drack vin. Vid 11 tiden bestämde vi oss för att gå ut och så gjorde vi med. Det blev en blandad kväll med en massa detaljer som inte behöver avslöjas ;P
Lördagen gick i bakisens tecken, vi gjorde inte annat än mådde dåligt och satt och fikade med Hannah hela dagen. På kvällen ryckte vi upp oss och hoppade i Jacuzzin, där satt vi och pratade om livet, åt godis och skrattade.
Söndag = Shopping !
Idag har jag lämnat av Jessica på centralstationen och sedan tagit en fika med hannah, nu blir det strykning !

Uppdatering med bilder ikväll :)
Kommentarer
Maxingebjorg

I am really impressed!!

2011-11-10 @ 07:18:47
URL: http://maxingebjorg.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: