2010-03-25 ? 09:26:01

bra start på dagen

Blev väckt klockan 05.20 imorse av ett en liten varm goding kom och kröp ner jämte mig. Efter en stunds mys så bestämde vi oss för att gå upp och kolla barnprogram och där anslöt sig den andra lilla godingen. I över en timme kollade vi på tv innan jag fick kramp i mina armar och gick upp och gjorde frukost. Te, mackor och youghurt stod på menyn idag :)
Innan vi åkte till dagis så hann vi med att dansa, måla och klä på oss, måste säga att det var en helt underbar morgon, inget gnäll, inget gråt och bara glada miner :) Fick tillochmed välja nya kläder till J, vilket annars är omöjligt då hon ska ha de kläder hon vill oavsett om de är smutsiga eller matchar.

Nu sitter jag här i soffan och ska dricka en kopp kaffe och ta en alvedon mot febern.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: