2010-03-16 ? 17:30:24

dålig karaktär.

Idag efter att ha lämnat flickorna på dagis så tog jag en vals med snabeldraken både uppe och här hos mig. Ännu en gång så städade jag till Marie Fredriksson, (har en svag förhoppning om att hon ska hålla en livekonsert från sin balkong för mig när jag städar. Årets mål kanske ?) för att sedan gå över till Nirvana. Bra kontraster, det gillar jag !
När klockan närmade sig halv 12 och jag städat klart så började jag göra mig iordning för att åka in mot stan för att ta bort gele'n från mina naglar. Detta gjorde jag samtidigt som jag lagade lunch. Dock blev det en sporadisk lunch ( kokt broccoli & stekt ägg) och ett finare yttre, för ovanligheten skull så tog jag mitt utseende före min magstatus.
Vid strax efter 1 satt jag på bussen på väg till mörby, hamnade i gröna vågen, alla tunnelbanor hann jag med på ditvägen. Vid 2 var jag på plats på nagelsalongen på rådmansgatan, där jag tappade all min karaktär.
Jag som skulle ta bort naglarna hittar mig själv efter en stund i stolen för påfyllning, tröstar mig dock med att det bara kostade 100 kronor och att jag faktiskt ska ta bort dom nästa gång. (?!)

Nu har jag smällt i mig ett äpple med massa socker och kanel för att orka med att ha tjejerna ikväll. (Lovade mig själv att sluta med socker....) Jag har så bra karaktär.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: