2010-03-29 ? 21:27:55

kvällen till ändå.

Efter joggingrundan så tog jag tag i mitt liv, duschade, sminkade mig, bytte om och tog cyklen ner till bussen. JA NI HÖRDE RÄTT ! Jag tog på mig skinnjackan, mina nya sneakers, solbrillorna och tog cykeln ner till bussen ! Vårkänslorna kunde inte vara starkare :)
Tog bussen in till mörby och sedan tunnelbanan till Gamla stan där jag mötte upp Hannah, vi tog en fika på vårt stammisfik och promenderade sedan in till stan. När klockan närmade sig 3 så tog jag tunnelbanan hemåt och fick där visa leg för att kontrollanten trodde att jag var för gammal för att åka reducerat pris. Han trodde jag var 25 ( mitt ego växte sig så stort att jag hade hybris ), hahah !
När jag kom hem åt jag sen lunch i form av kokt broccoli för att sedan gå upp till tjejerna och mysa med dem. Vi kollade piff & puff och åt vi kvällsmat. Slutade vid 7 och sen dess har jag strukit och suttit här. Nu ska jag packa för imorgon ska jag åka till småland :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: