2010-03-23 ? 21:18:07

ny kategori.


Dagens hiss blir att jag hunnit med så mycket idag, jag har tvättat, bytt lakan, strykt, gått en powerwalk och haft tjejerna :) Med andra ord : det luktar gott, garderoben är full med nytvättad och nystruken tvätt, jag har fått motion och tjejerna fick en god kvällsmat.






Dagens diss går till mitt tålamod som idag sviktade vid ett bitangrepp från yngsta fröken. Dock var det befogat då man inte under några omständigheter får bitas ! Nu i efterhand så kan jag förstå att hon bet mig, jag hade också bitit någon om jag velat sova och den talade om för mig att jag var tvungen att vara vaken i 2 timmar till.




Kommentarer
Abdulidunn

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-05-16 @ 23:41:21
URL: http://abdulidunn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: