2010-03-06 ? 11:13:21

Supermodellen Molly

Hade en lugn fredag igår tillsammans med I & J med prinsesstårta och high school musical innan de snällt gick och la sig. Efter att bara ha behövt stoppa tillbaks dem en gång i sina sängar så sov de som de små prinsessor de är :)
(Kan ju tillägga att jag inom en timme hade somnat i soffan framför en film :P)

Idag gick jag upp vid strax efter 8, åt frukost och myste lite innan jag tog ut Molly på en långpromenad i det härliga vår/vinter-vädret.
Här skiner solen men det är ändå minusgrader så det var en perfekt dag för att inviga mina ny Tretorn-stövlar med foder i. Det blev en succé ! Efter en timmes promenad på snöiga vinterstigar runt strandpromenaden så var jag fortfarande varm och torr om fötterna :)


Det är så fint på Djursholm nu på vintern, tänk hur fint det kommer vara i sommar ?

Lovade lite bilder i senaste inlägget så jag frågade min proffs-modell till rumskamrat om hon kunde ställa upp på lite bilder till bloggen, och tänka sig, det kunde hon :)



Får jag presentera : Molly :)
Kommentarer
Caroline

sjuukt , "träffade" en exakt likadan hund idag som också hette molly x )

2010-03-08 @ 19:40:50
URL: http://silvervinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: