2010-03-02 ? 14:55:44

tisdag.

Idag började jag morgonen med att dammsuga hela huset inklusive min del. När jag var klar ( efter ca 1,5 timme ) så åt jag en välbehövlig frukost. Efter lite samtal och allmänt fix så tog jag ut molly på en långpromenad i det kalla vädret. Djursholm är riktigt fint, särskilt längst strandpromenaden !
När jag hade tinat upp så lagade jag nudlar till lunch och sov en sväng :) I eftermiddag blir det hämta tjejerna på dagis och ha dem tills M kommer hem. Det blir nog mysigt ; pannkakor och måla naglarna står på schemat !

Smsade precis med hannah & vi bestämde att vi skulle umgås på lördag, dricka vin och ha tjejsnack :) Ska bli såååå kul att ses igen då vi inte gjort det sen i somras !

Nu ska jag åka till dagis.
Puss !
Kommentarer
syster

vem är hannah?Du får alltid ringa hit det vet du eller så ringer jag. Älskar dig yster

Hina hänga med

kramar i massor

2010-03-04 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: