2010-05-20 ? 21:57:26

fröken vardag.

Ännu en dag på dagiset, i värmen. Hela denna veckan har det varit ca 25-30 grader, med andra ord ganska varmt !
Men dagen gick fort och nästintill smärtfritt ( förutom en displyt angående uppfostran ) och jag kan säga att det var ganska skönt att veta att det är fredag imorgon och jag äääääntligen ska få egen tid och åka till stan för att fixa mina naglar. Ska även försöka klämma in en fika med Hannah på stan innan tjejerna kommer hem.

När jag kom hem idag så hoppade jag i bikinin och la mig vid poolen en stund och läste för att njuta av lugnet. Senare blev det en springrunda med Molly och nu sitter jag här, ska snart stryka den sista skjortan för veckan ( som jag förövrigt skjutit upp sedan i måndags ). Kan försöka lova att skriva ett inlägg imorgon kväll och försöka hitta sladden till min mobil så jag kan lägga in lite bilder :)

God Natt, sov gott :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: