2010-05-19 ? 21:01:20

stressig vecka.

Anledningen till att jag inte bloggat denna veckan är : ( Lägger upp mitt schema )

Måndag : Skulle varit min lediga dag men fick hoppa in och jobba extra på dagiset 9-16
Tisdag : Ridning morgon med H, städning hela dagen, ha tjejerna mellan 17-19 och sedan städ & strykning till 23
Onsdag : Dagis 9-16, ha tjejerna 16.30-19, stryka, tvätta
Torsdag : Dagis mellan 9-16
Fredag : Ha tjejerna från 05.30, ärende i stan 12, städa, hämta tjejerna + ha kväll & natt
Lördag : Ha tjejerna hela dagen, skjutsa till kalas, hämta på kalas, gå på cirkus och ha kväll/natt
Söndag : Ha tjejerna hela dagen, eventuellt skjutsa dem till en kompis för 2 h lek.

Mellan detta ska jag ha Molly, hinna hålla ordning i mitt place, packa inför flytten, duscha & sova !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: