2010-05-12 ? 16:33:08

trött på hantverkare och konstiga bedömningar.

Hade tjejerna idag på morgonen, en lugn morgon utan konstigheter. När jag kom hem från dagis så vilade jag en stund och gick sedan upp för middag, iordningplock och annat småfix. Blir så rastlös av att vara här hemma nu när det är fullt med hantverkare som spikar, slipar, målar och allmänt håller låda.
Vid 15 hade jag tid hos doktorn för att få svar på proverna de tog på mig förra veckan, sagt och gjort, jag var där strax innan utsatt tid. Betalade 200 kr och satt och väntade i 15 minuter innan jag fick komma in.
Väl inne fick jag veta att jag hade väldigt lågt blodtryck, men i övrigt var nästan alla värden bra. Han ville skriva ut blodtryckshöjande men det kunde han inte med tanke på min familjs sjukdomshistoria. Han sa till mig att träna så mycket jag bara kan för att få upp blodtrycket, vägde mig och konstaterade sedan att jag inte borde träna då jag har ett väldigt lågt bmi.
Jävligt luddigt svar fick jag iallafall : Vi hörs om en månad. Jag vet inte vad jag ska göra just nu.

Nu är jag sur, jag har lagt ut 400 spänn på att få veta att jag ska träna superhårt samtidigt som jag inte ska träna alls.  Molly kunde fan hjälpt mig bättre och gratis samtidigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: