2010-09-13 ? 16:59:48

i hear your voice when no one´s around.

I lördags kom vår låt på krogen, när jag hörde de första tonerna så kom minnerna tillbaks. Hur jag öppnade bildörren och vår låt strömmade ur högtalarna, hur basen var så hög att hela bilen vibrerade. Hur du skrattade och skrek åt mig att sluta sjunga med. Minnerna av motorvägen, bilens svarta inredning och blå neonljus.
Min vän, du var så fin, varför lämnade du mig ?
Ljudet av din bil och ljudet av ditt skratt kommer jag aldrig glömma, lukten av moped för tankarna till dig och varje gång jag ser min sneda näsa så tänker jag på dig. Vi har så mycket fina minnen ihop. Tack för att jag fick 7 fina år med dig, vi ses i nangiala <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: