2010-09-03 ? 21:34:21

Pensionen, här kommer jag !

Startade dagen med att äta frukost, dricka kaffe, sätta mig i bilen, hämta petra och sedan storhandla på willys & lidl. Eftermiddagen började med 2 timmars städning, tvätt och iordningplock. Vid halv 6 kom H hem med tjejerna och jag tog bilen till Mörby där de fick välja film och köpa fredagsgodis. Eftersom deras önskan är min lag så blev det middag på Sibylla och sedan filmtime med godis i soffan.
Klockan halv 9 sov båda tjejerna och jag slog mig ner i soffan med ett glas fanta och datorn i knäet. Nu ska jag sova och vakna imorgon av att tjejerna grattar mig på 65års dagen. Eller något i den stilen..
Kommentarer
Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de läääääääget? :D Laters kram

2010-09-04 @ 19:34:50
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: