2012-03-18 ? 21:01:03

Att skratta tills lungorna inte orkar mer.



Såhär lyckligt var det igår när jag fick träffa mina fina vänner Sara och Martina. Vi hade en reunion (tror inte vi 3 varit samlade sedan Jespers begravning 2009 ?) och denna reunion var välbehövlig, massor med god mat, gott vin och snack. Vi gick igenom minnen, livet just nu och även framtiden, mellan detta en massa snuskig humor, grova skämt och högljuda skratt. Tror att övriga besökare på Harrys var ganska nöjda när vi gick ;)

Tack mina fina för en kväll där skrattet övergår i kramp, en kväll av minnen, värme och framför allt en kväll att inse hur viktiga mina vänner faktiskt är och hur underbart livet faktiskt kan vara !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: