2012-03-28 ? 15:33:38

migrän, hell.

Är hemma & vab:ar med mig själv (läs äter pillirumpanbågar & dricker blandsaft), vaknade upp med en sjuhelvetes migrän i morse som fick mig att vilja skrika och gråta vid minsta ljud/ljus. Jag såg lika bra som Agda 93 med starr och hade en tankeförmåga som skulle kunna jämföras med en isbit.
Jag gav upp & gick och la mig, sov till halv 12 och kan efter det nästan vistas i lägenheten utan att dö av ljuset. Konstigt det där med migrän alltså, hur det (på mig) kan komma helt oanmält, stanna ett tag och sedan försvinna lika snabbt som det kom ?!  Nu ska jag försöka mig ner till tvättstugan med solbrillor, hörselskydd och ett par alvedon i kroppen. Om jag överlever ? Den som lever får se..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: