2010-06-02 ? 21:48:17

Onsdag med sol i sinnet.

Haft en dag i strålande sol, tog första doppet i poolen innan klockan hade slagit 11 och tog sista doppet runt 17. Däremellan hann jag bjuda fröken hannah på lunch, sola en massa, köpa solskyddsfaktor, hämta tjejerna, bjuda på fika/mellis och läsa ut en bok :)

Hannah dök upp runt 13.30 och stannade till 19.30, tjejerna var lyriska för då hann ju hon vara med på vårt planerade poolparty ! Idag serverades det vaniljkex, saft & äpple och vi lyssnade på Ulf lundell ( Jag tvingade de övriga med motivationen att jag inte hittade varken halo eller manboy :P ). Vi badade och myste massor, vi hann även med middag innan hannah begav sig söderut. Ikväll blev det jossans vegetariska pastarätt som blev en succé :) Recept lämnas på begäran ;)

Nu är jag verkligen solbränd, har linjer som får en epeleptiker att få ett gravt anfall. Förstår inte att jag kan stå ut med att vara så blek på vintern. Här får ni därför en härlig sommarbild !




Jag & pappa i grekland i september 2007
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: