2010-04-27 ? 15:30:43

i en kavalkad av bilder och text.

Har haft fin-besök i storstaden av Emma med c, därav dåligt bloggande :P Här kommer en resumé av helgen och även lite bilder :)

Torsdag : Jag hade tjejerna och vi klädde ut oss för att gå på bal. Jag skulle hitta min drömprins som enligt I fanns i balsalen ( köket ).
Så här tyckte tjejerna att jag skulle se ut för att hitta drömprinsen:



Fredagen började med städ för att sedan hänga med hannah fram tills strax innan 5 då jag skjutsade H till mörby och åkte sedan med hannah & barnen och hyrde film/köpte godis.
När vi kom hem till Djursholm igen så möttes vi av min kära Emma på garageuppfarten :) Det blev ett kärt återseende och på en millisekund så var jag luft för tjejerna och Emma var hela deras värld. Haha !
Vi hade en myskväll i soffan med tjejerna och när de somnat vid strax efter 8 så kröp jag & Em ner i jacuzzin. Där blev vi sittande i 5 timmar, med allt för stort rödvinsintag :)

Lördagen började med 2 sega damer, duschning, fixning och gångtur ner mot bussen. Sen hamnade vi på en uteservering i kungsträdgården där det intogs Pasta som om vi aldrig sett mat förut. Hade jag kunnat så hade jag bett dem injecera pastan direkt in i blodet med så mycket fett som möjligt. ( Det säger lite om hur jäkla bakis jag var )
Efter pasta och en stunds shopping mötte vi upp Pierre som också var på stockholmsbesök och drog till uteserveringen igen för att ta ett glas vin :)


Vi strax innan 7 begav jag och emma oss hemmåt för att expressfixa oss och åka mot tunnelbanan tillsammans med Susanna och chuffören Amanda. Mot sköndal där det intogs vin, mat och vilda diskussioner för att sedan ta taxi till Stureplan där jag med hjälp av M fixat in oss på listan på Laroy.
Det blev en seg kväll för mig och hannah som båda mådde som vi förtjänade. Emma & Susanna hade dock superkul, det var lite av en livshöjare att bara betrakta dessa två yrväder :)
Väl hemma i sängen vid klockan 5 slocknade vi båda och vaknade upp vid 1 dagen efter.

Söndagen blev att åka tillbaks till hannah och hämta grejerna och sedan hem hit för en kopp kaffe och avsked innan Em skulle bege sig tillbaks till småland igen.
Jag hamnade i tvättvågen och fastnade liksom i myskläder hela kvällen framför tvättmaskinen. På kvällen avverkade jag en ocean av tårar då jag tittade på filmen : Allt för min syster.
Bra tips, se den !

Det shoppade i helgen kommer upp i separat inlägg alldeles strax :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: