2010-04-14 ? 21:28:54

Onsdagseftermiddag i solen :)

Efter en varm promenad från dagis med ett stopp på macken för glassköp så tog vi en frukt i trädgården och väntade på morfar C. Barnen bönade och bad om att få vara ute och leka, och hey, jag tänkte inte stoppa dem.
Jag gick in och tog en kopp kaffe i fotöljen i vardagsrummet och underhöll mig själv genom att titta på tjejernas lek genom de enorma fönsterna.
Morfar C:s besök blev inte långvarigt och tjejerna övergick ganska snabbt till att leka Madicken. I var Madicken, J var Elisabet och jag fick vara Alva. Jag slog mig ner i en stol i solen och fick order om att passa dockan medans de bakade tårtor till Madickens kalas.


3 av de fina tårtorna :)


Molly var med på kalaset

När kalaset var över så gick vi in för att äta middag, makaroner och falukorv stod på menyn, J:s favvomat ( Efter köttbullar och potatis på Sturehof ?! ).
Precis när vi ätit klart kom Hannah & H, H hade intervjuat Hannah så hon hängde med hem till Djursholm efteråt :) Jag och Hannah tog en promenad i kvällssolen innan det var dags för henne att ta bussen hem till Söder igen. Vi hann dock spika helgens bus och det ser jag fram emot !

Nu blir det sängen, för jag har heldag med tjejerna imorgon :)
God Natt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: