2010-08-18 ? 21:33:15

förkyld onsdag

idag bröt förkylningen ut med råge, har ett helt betongblock istället för hjärna, snor för en hel armé och torrhosta. Inte kul att vara jag med andra ord.. Dock har jag fått ganska mycket uträttat här hemma, lite städ, lite disk och massa tvätt.

Hade tjejerna idag med, hämtade dem strax efter 3, gick hem och bytte om (pga förkylningen har jag noll kondition och blir därför dränkt i min egen svett av promenanden) och tog sedan vagnen ner till centrum och köpte glass för att sedan bege oss hem. För tjejernas del blev det ett bad och bus när vi kom hem och för min del blev det tvättning, uppassning, matlagning och disk. Vid halv 7 gick jag ner till mig, fortsatte med tvätten och la mig sedan en stund på soffan tills det var dags att gå ner till centrum för att möta Petra och Victoria.

Nu sitter jag här, ska snart ta med mig molly ner till mig och lägga mig framför tv:n med lite mörk choklad och en bra bok. Strykhögen tittar på mig med arga ögon, men tror jag ignorerar den tills imorgon, om den inte anfaller mig vill säga .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: