2010-08-30 ? 13:11:32

Fredag.

Har varit en jättedålig bloggare i helgen pga jobb. Men vi kör ett inlägg för varje dag nu så ska jag försöka överföra lite bilder från mobilen så ni kan se vad vi haft för oss :)

Fredag : Startade dagen lugnt med städning, umgänge med Hannah och sedan vid halv 6 var det min tur att ta över barnen. De var superspeedade då de varit på lekland och haft barnkalas men de hade även med sig en vän hem och då brukar det bli mer stimmigt än vanligt. Vi släppte av mamma H i mörby och sedan åkte vi till videobutiken för att hyra en film.
Sönderstressad av kaoset i videobutiken kom vi hem och jag lagade korvstroganoff till middag innan det var dags för barnens kompis att åka hem och tjejerna skulle bada. Efter badet ville de kolla film så jag passade på att tvätta några maskiner tvätt och städa alla badrummen i huset.
De blev en lugn kväll, tjejerna somnade vid klockan 9 och Hannah kom tillbaks för lite kortspel och ett glas vin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: