2010-08-31 ? 13:05:25

hektisk dag.

Nu sitter jag här, blev kaos av min fullspäckade dag så nu är den inte fullt lika hektisk. Skulle varit på möte klockan 2, men vi ska ha visning då och jag hittade ingen som kunde ta hand om molly så jag fick boka om mötet tills imorgon. Istället blir det springa en runda under tiden det är visning och sedan hem och byta om innan det är dags att hämta tjejerna.
Eftermiddagen blir stressig, hämtar tjejerna 15.30 och klockan 15.50 ska de vara på engelskaskola i stocksund, när den slutat ( 16.30 ) så bär det av hem, laga middag och sedan lägga tjejerna för att vila. Klockan 18.30 åker vi härifrån på en överraskning, kan ni gissa vad ?

Förbereder mig redan mentalt på en ganska tröttsam kväll med två sockerstinna tjejer som är övertrötta när vi kommer hem runt 21.30. Men vet ni vad ? Jag ser fram emot det iallafall :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: