2010-08-30 ? 13:31:22

Lördag

Tjejerna väckte oss klockan halv 8 och vi gick upp och åt en mysig frukost. När frukosten var avklarad så satte jag på tjejerna oömma kläder och vi hade lite disco innan det var dags att packa bilen för att åka till skogen. Glada i hågen instruerade jag och Hannah tjejerna om att vi skulle plocka massa blåbär för att göra både blåbärspaj och blåbärspannkakor, men vi skulle snart bli besvikna. Jag & hannah är båda från småland och är vana vid att skogen fullkomligt svämmar över av blåbär, men här i Stockholm var det fattigt. Vi plockade inte ens en halv liter, det var helt tomt i skogen. Men vi fick en mysig stund med picknick och lite blåbärsplock iallafall.
Vid halv 12 åkte vi till Täby centrum för att ge tjejerna en belöning för att de varit så duktiga i skogen, nämligen att få äta på Mc Donalds :)
När vi kom hem så var vi helt slut så tjejerna lade sig en stund för att vila medans jag och Hannah tittade på en film innan det var dags för överlämning. När pappa M kom hem och tog tjejerna så bytte jag & hannah om och åkte till Arninge centrum där de öppnat stadium outlet. Det blev shopping i form av träningskläder, men även lite annan shopping på HM ( Visar i separat inlägg ).

Vid kvart över 5 hade jag ätit kvällsmat och hoppade in i bilen för att åka till en annan familj här på Djursholm för ta hand om deras barn mellan 17.30-24.00. Kvällen gick superbra, barnen var riktigt smarta och väluppfostrade så det var en fröjd att passa dem :) Vid halv 1 stupade jag i säng här hemma, helt dödsslut.

Jag och mina favorittjejer i skogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: