2010-08-21 ? 14:30:34

lugna gatan

Just nu har jag parkerat tjejerna i soffan en stund framför barnprogram och parkerat mig själv jämte med datorn på magen, därför har jag tid att skriva lite till er.
Vi har precis ätit pannkakor, I gjorde smeten och J hjälpte till att steka dem, jag själv fick ta hand om disken. Precis som det ska vara, utbrast I stolt när hon såg mig ladda diskmaskinen och ta fram disktrasan.
Efter pannkakorna (som för övrigt blev superba) så myste vi lite, lekte och busade och efter 10 minuters tjat om att få kolla tv så satte jag tillslut på barnprogram och låter dem titta en stund.
I eftermiddag så ska vi hyra film och gå på långpromenad med molly, annars blir det lugnt och skönt. Känns som att jag och barnen alltid gör en massa kul grejer när jag har dem på helgerna, så nu tänkte jag bryta mönstret och bara var hemma.

Nu ska jag ägna tid åt mina prinsessor igen, vi hörs ikväll :)

kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: