2010-08-30 ? 13:38:12

Söndag.

Vaknade vid 11, dammtorkade min avdelning, dammsög nedervåningen och plockade undan alla personliga saker inför visningen. Vid 10 i 2 begav jag mig mot altorpsskogen och sprang 40 minuter, riktigt uppfriskande och härligt :)
Innan jag åkte hemmåt så handlade jag lite smått och åkte sedan hem och duschade. Vid 6 hämtade jag upp Petra, vi drog och käkade pizza och hade sedan myskväll hemma hos mig med tv-tittande, glass och chips.
H & M hade middag här hemma igår, full rulle med 4 barn i huset, men när det var dags för tjejerna att sova så ville de promt att jag skulle natta dem, och det var ju klart att jag ville det. Vi hjälptes åt att städa upp deras rum och sedan så nattade jag dem en och en. Innan jag gick ut ur deras rum sa båda att de älskade mig. Snacka om att det värmde i hjärtat, mina små änglar :)


Bild från i våras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: