2010-08-23 ? 17:11:53

födelsedag, rosé och utsikt.



Igår vid halv 6-tiden så satt jag och drack ett glas rosé, konverserade med släkten och njöt av denna underbara utsikt.

H fyllde 34 och det var givetvis tvunget att fira :) Jag och barnen bjöd H & M på fruktsallad och jag gav även H hennes födelsedagspresent : bodyscrub och bodybutter från Partylight. H blev helt chockad över att jag köpt present till henne och jag fick en jättekram av både henne och barnen.

Vid 3 var det dags för visning så jag åkte till Täby centrum, gick runt och bara kollade för att fördriva tiden. Måste dock erkänna att det var lite ångestladdat att först komma i lilla minibilen och göra en av mina tiders sämsta parkeringar ( för er som inte vet så är jag sämst i världshistorien på att parkera ), och sedan att jag dessutom åker till ett shoppingcenter helt själv. Men på det stora hela gick det bra och jag kom hem med 2 nya vinglas (dagens nyhet, josefina kan nu ha 3 gäster som dricker vin istället för bara en) och ett par baggyjeans för 199 kr på rean.

Vid 5 var jag bjuden på middag hos H:s föräldrar ( det är de som har den helt amazing takterassen 30 meter ovanför havet på bilden ovan ) och jag var som vanlig 10 minuter sen. Kunde dock pusta ut när jag såg att jag var bland de första på plats och fick god tid på mig att hämta andan innan det skulle kindpussas med diverse släktingar.
När alla kommit blev det fördrink uppe på takterassen och sedan blev det en helt underbar middag nere vid poolen.  Jag gillade den härliga kvällen med god mat och njöt av att lyssna på deras diverse konversationer. Njöt av att bara vara.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: