2010-12-15 ? 00:22:22

midnatt.

så, här ligger jag igen, klockan är efter midnatt och jag har gäspat de senaste 3 timmarna. Har jag gått och lagt mig ? Nej, jag följde istället med Petra hem och intog en sockerbomb iform av chokladglass med kola och chokladsås. När glassen var slut intalade jag mig själv om att jag genast skulle sluta äta socker. Gjorde en snabb deal med mig själv, dock tydligen inte tillräckligt snabb då jag 5 sekunder senare kommer på mig själv med att äta kolasås direkt ut tuben. ( Ja, ni vet, man tar av locket öppnar munnen, trycker ut så mycket kolasås att man knappt kan stänga munnen och sedan låter det slinka ner varpå man trycker in ett nytt lass i munnen)

Summan av kardemumman : Jag har lika mycket självdiciplin som ett barn med ADHD.
Kommentarer
mia magni eijnarzon

hi,hi,hi...tur du e medveten om de själv!! kasta allt med socker i så kanske de går bättre..här hålls de sten hårt på GI och choklad (minst 79% och cashewnötter...mums!!

2010-12-16 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: