2010-07-07 ? 10:43:48

ny lista i brist på tid.

SENASTE...

 

Sms:et du fick: "Har febern gått ner idag ?"

Personen du träffade: Mami

Låten du hörde: Love you ´till the end- the pogues

Personen du pussade: Ville
Personen du ringde: Regionsjukhuset i helsingborg

TV-program du tittade på: En komedi med Jennifer Aniston igår på 3:an

 

 

ANTAL...


Gånger du varit kär: Riktigt kär.. 2 gånger, dödligt en av dem.
Gånger ditt hjärta brustit: allt för många
Hjärtan brustit på grund av dig: Inte så många med tanke på att jag har problem med att såra andra människor.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ.. 2 gånger ?

 

 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Ätit frukost och suttit här.
Var det kul: Nej
Hur tidigt stiger du upp: Jobbar jag så är det runt 6, om jag är ledig så är det runt 9
Vad ska du göra ikväll: BLI FRISK !

Är du seriös: Ibland, ganska ofta faktiskt
Vad är du allergisk mot: Paprika ?
Var har du ont: I huvudet pga febern
Använder du hårspray: När jag ska ut
Kan du stå på händer: Nej, men på fötterna !
Favorit serie: McLeod´s Döttrar

Dagens dryck: Kaffe med laktosfri mjölk, min eviga drog.

Kommentarer
Petra

Åh hej :) ja vad kul att du skrev, känns lite nervöst, åker ner imorgon. Hoppas att allt blir bara, vi kan ju träffas någon dag ifall du vill det, lär ju vara helt ensam i djursholm så vore kul att känna någon iaf (:



Kram Petra.

P.S Jag sätter lösenord på min blogg nu

användarnamn är petra och lösenord är också petra :)

2010-07-31 @ 20:45:45
URL: http://petrav.blogg.se/
Jimmyaida

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2012-07-24 @ 09:19:56
URL: http://jimmyaida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: