2010-06-28 ? 22:38:58

allvaret har börjat !

Idag var min första dag på dagis, kom faktiskt i tid (utan att vara stressad, wow !) och hade en superdag ! Söta barn, härlig personal och världens bästa väder.
Slutade jobba vid 4, åkte hem och gick ut med molly, lekte lite med henne och bara tog det lugnt. Vid 7 begav jag mig till Sara, min kompis som ska ha barn i augusti. Där blev det prat, fika och klämma på bebismagen :)
Vid kvart i 9 åkte jag till Citygross i ilfart för att hinna handla innan de stängde. Som vanligt kom jag innanför dörrarna ca 1 minut innan de stängde och fick därför springa igenom affären för att handla yoghurt och potatisskalare. Efter jag betalat så var det direkt in i bilen och åka till emma för att hinna träffa henne en snabbis innan jag skulle plocka upp mamma på jobbet.
Nu är jag hemma och ska lägga mig och sova, börjar jobba vid 9 imorgon och innan dess ska jag ha hunnit gå ut med Molly.
Bilder kommer imorgon när jag hittat sladden till kameran :)
Kommentarer
SOFIA

2010-06-30 @ 15:55:59
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
SOFIA

Tävlingen om en bloggdesign är nu avslutad och ni hittar vinnarna i bloggen. Det kommer komma upp fler tävlingar så håll utkik. Roligt att du var med och ha en fortsatt trevlig sommar. kram

2010-06-30 @ 15:56:56
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: