2010-06-16 ? 18:39:13

motgångarnas dag.

Vaknade av att Me ringde och frågade om jag kunde jobba mellan 9.30-15. Klart jag kunde, lyckligt ovetande om vilken helvetesdag det skulle bli.
Orkar inte ta upp allt i detalj, men kan berätta så mycket som att :
  • jag missade bussen pga sega butiksbiträden
  • mitt kort slutade funka
  • jag kom försent till jobbet
  • kom försent till dagis för att hämta tjejerna
  • tvingades förnedra mig själv i badhuset genom att ha samma kroppsform som beyoncé ( fast i dvärgformat och osmikrande kurvor istället för snygga ) i deras jävla lånebadkläder.
  • fick sitta i denna osmickrande baddräkt i 2 timmar medans barnen badade, för det fanns inte en chans i världen att jag skulle våga ge mig ner i bassängen med den kroppsstrumpan som visade minsta lilla skavank.
Behöver jag säga mer ?
Kommentarer
Jeanette

ush hata sånna dagar -.-

2010-06-16 @ 21:41:57
URL: http://jeanet.blogg.se/
Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram!

2010-06-17 @ 09:06:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: