2010-03-23 ? 14:22:32

Frågor & Svar

Tänkte svara på de vanligaste frågorna jag får.

Hur mycket jobbar jag : Jag är anställd på 25 h i veckan, men oftast blir det mer

Vad får jag i lön : Jag har fast månadslön men får extra om jag jobbar mer än mina bestämda timmar.

Vad ingår i min lön : Allt förutom maten jag äter när jag inte har barnen.

Kör jag bil i jobbet : Jag kör mammans bil när jag har tillgång till den, givetvis har jag tillgång till bilen när mamman inte behöver den om jag ska åka och handla och så.

Bor jag själv eller med familjen : Jag bor i en egen del av huset, bilder på hur jag bor har jag lagt ut. Jag har egen ingång och därför är alla rum jag visat bild på endast mina. Ska man jämföra mitt boende med en lägenhet så blir det nog en stor 3:a.

Hur ser en arbetsdag ut : Mina arbetsdagar ser alla olika ut beroende på vecka osv. Men jag har städ 2 dagar i veckan, strykning varje måndag, hämtning minst 2 dagar på dagis , lämning minst 1 morgon och så har jag molly alla dagar. Minst 2 kvällar i veckan har jag barnen då jag lagar mat och nattar dem.

Bor familjen stort : Ja, det gör de.

Vad jobbar M & H med : M är börsmäklare och H pluggar psykologi på dubbelfart.

Trivs du : Jag trivs oförskämt bra !

Är M & H snälla : De är helt underbara, Finns inte ett ont ord att säga om dem :)

Hur är barnen : I är lugn och eftertänksam medans J är impulsiv och sprudlande. Båda lika härliga på sina egna sätt. De älskar att leka prinsessor och att mysa i soffan framför en film.

Varför lägger du inte ut bilder på familjen och varför skriver du inte deras namn : För att respetera deras privatliv.

Nu kommer jag inte ihåg fler frågor, men har ni fler så är det bara att ställa dem i kommentarsfältet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: