2010-03-01 ? 10:24:41

Välkommen tillbaks till nutiden Josefina !

Nu har jag internet igen :) Vet inte vart jag ska börja skriva om... Hade en supertrevlig avskedsfest med släkt + Emma & Annie, hade en supertrevlig fredag med KC, hade en mysig lördag med bilfärd till stockholm och middag med familjen. Söndagen bestod av shopping i form av Kaffebryggare och annat som fattades i min "lägenhet".

Många har frågat hur jag bor och vad jag bor i för familj och vad jag ska göra här. Drar därför en förklaring av mitt liv just nu & i framtiden.
Jag bor på Djursholm med Mamma H som är föredetta elithopprytterska men som just nu pluggar, Pappa M som är börsmäklare, Barnen i & j som går på dagis och blandrashunden Molly.
Här har jag en egen våning med mitt sovrum, gästrum, vardagsrum, toalett & kök. Har egen ingång så att jag bor helt själv här nere :) Att beskriva hur fint jag bor går knappt utan att det låter som jag skryter, men den risken får jag ta. Just nu sitter jag i gästrummet vid skrivbordet och tittar ut genom de massiva fönsterna mot utomhuspoolen. Annars tillbringar jag mest tid i vardagsrummet i soffan framför tv:n.
Vad jag ska göra här ?
Jag ska hämta & lämna på dagis, laga lite mat, stryka skjortor, städa och gå ut med hunden. Vissa helger har jag barnen och vissa kvällar. Jobbar ca 25 timmar i veckan, ibland blir det mer.
Idag har jag tex lämnat barnen på dagis och sedan tog jag ut molly på en promenad, nu ska jag alldeles strax stryka lite skjortor och sedan ska jag ha barnen mellan 17-18.30 :)
Tänkte slänga in lite bilder på hur jag bor sedan med och kanske en bild på lilla molly som just nu ligger vid mina fötter och sover.
Sålänge får ni ha det superbra !
Puss, Jossan.


P.s Igår åkte jag buss + tunnelbana till & från Stockholm HELT själv. Är fortfarande imponerad att jag klarade det :) D.s
Kommentarer
holmström

det låter underbart!! längtar tills vi få komme upp och träffa dig! hoppas allt fortsätter lika bra! puss famlijen holmström!

2010-03-01 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: